top of page

Skandináv karácsony

Nemrég egy karácsonyi hangulatú családi fotózás részese lehettem, ahol is a család otthonát díszítettem föl a képekhez.

A lakás nagyon szép, letisztult és egyedi elemekkel rendelkezett, a nappaliban fotóztunk, ahol a natúr színek domináltak főként és egy hatalmas ablak is nyílt a kertre és a teraszra, így természetes fény árasztotta el a nappalit.

Ennek megfelelően én is natúr dekorral készültem...Erről is lecsekkolhatjátok a képeket nemsokára:)

A fotózás remekül sikerült, jó hangulatú volt és imádtam a dekorálást is: közel került a szívemhez ez a fajta puritán karácsonyi dekoráció, bár nálunk mindig is a zöldes-pirosas-(nagyritkán) arany dekorok voltak jelen a lakásban, talán egyfajta családi hagyományként én is ezt viszem tovább ebben az évben....

Ettől függetlenül beleszerelmesedtem a natúr kiegészítőkbe, így komolyan fontolóra vettem, hogy jövőre ilyen díszbe öltöztetem a lakást:)

Addig is csodálatom tárgyát megmutatom Nektek is, hátha még vannak olyanok, akik nem döntöttek a dekort illetően...

Hajrá-hajrá, tessék csak nézelődni, inspirálódjatok! És megsúgom, rengeteg DIY ötletet találtok a neten, amit nagyon gyorsan el lehet készíteni és szuper kiegészítője lehet akár egy ilyen dekornak is!

De egy dolgot ne feledjetek! Akinek az otthona alapból nem ezt a stílust követi, nehéz lesz ezt a hatást elérni;)

Jó nézelődést!

Legutolsó bejegyzés:
Keresés:
No tags yet.
Megtalálsz még itt is:
  • Facebook Black Round
  • Instagram Black Round
bottom of page